هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف..

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
forever
لسة في الروضة
لسة في الروضة

انثى
مزاجك انهاردة : عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. Pi-ca-41
المهنـــــــــــــــــــه : عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. Counse10

عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. Empty
مُساهمةموضوع: عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف..   عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. I_icon_minitime31/10/2008, 7:16 pm

انا هتكلم عن موضوع كتير بيحصل في حياتنا هو موضوع شائك شويه بس لازم يتفتح .الموضوع هو لما حبيبك او حبيبتك يسيبك بحجه الظروف والموضوع دا بيحصل كتير اوي وبنلمسه في قصص كتير حوالينا حصل فيها كدا وانا النهارده حبيت اني اتكلم عن الموضوع دا بجد لانه خطييييييييير.يعني مثلا واحد يرتبط بواحده ويوعدها بحاجات كتير جدا وفجاه ييجي ويقول لحبيبته اللي هو رضي من الاول انه يرتبط بيها وانه يكون اد المسئوليه معاها انه عنده ظروووووووووف وان هو لاقي نفسه فجاه كدا انه مش هيبقي قد المسئوليه وانه بيعمل كدا علشان هو مش عاوز يظلمها معاه وطبعا مش معني كلامي ان الصبيان بس اللي بيعملوا كدا لا لازم نتكلم عن النص التاني برده يعني فيه برده بنات بالطريقه دي تبقي مرتبطه بشخص وهي بتحبه ويقوم الصبح يلاقيها بتتخطب بحجه انه هو معاه امكانيات وهيقدر يعيشها كويس طب فين الحب اللي كان بينكم .....ولا تعرف عنه حاجه.بس برده لازم البنت تحدد من الاول نوعيه الانسان اللي قدامها يعني ان كان بيلعب بيها وبمشاعرها ولا داخل جد معاها ومستعد يتحمل مسئوليه ودا بيبان طبعا من المواقف اللي بتحصل وللاسف بنات كتير بتخليها توهم نفسها ان الانسان اللي قدامها كويس ومحترم وتكتشف في الاخر انه مش كدا خالص.وفي الاخر احب اقول ان مهما كانت الظروف لازم الانسان لما يوعد يفي بوعده لو علي رقبته .وان الانسان اللي يعمل كدا افهمي وافهم انت كمان ان اللي قددامك دا مش بيحبك وبايعك .دا رايي مستنيه رايكم في الموضوع ...............
EL.LORD
انا الكبير هنـــــــــــــا
انا الكبير هنـــــــــــــا
EL.LORD

ذكر
مزاجك انهاردة : عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. Pi-ca-40
المهنـــــــــــــــــــه : عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. Counse10
كيف سمعت عنا : عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. 16051611

عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف..   عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف.. I_icon_minitime31/10/2008, 9:30 pm

طبعا مش كل الناس بتسيب عشان الظروف الظروف احنا اللي بنخلقها مش هيا اللي
اللي بتتواجدنا لكن ممكن نقف ونقول ان هيا حجج من الولاد او البنات لان الظروف مهما تكون صعبه ممكن نقف قصدها
وده شئ سهل جدااااااااااااااااااااااااا
https://rawsh.ahlamontada.com

عندما يقتل الحبيب حبيبته بحجه الظروف..
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-