هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

علاء صادق الزمالك أتعادل بالحكام + *** هانى سعيد أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الزملكاوي
انا الكبير هنـــــــــــــا
الزملكاوي

ذكر
هـــــــــــــوايتــــــــي : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Painti10
المهنـــــــــــــــــــه : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Electr10

علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Empty
مُساهمةموضوع: علاء صادق الزمالك أتعادل بالحكام + *** هانى سعيد أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام   علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام I_icon_minitime19/9/2008, 6:37 am

من برنامج استديو النيل
استمع اللي لمكالمه اللاعب هاني سعيد للامبراطور حازم امــــــام ورده علي هروبه من لقاء القمه
يا تري قاله ايه ناس بتقوله انت مش عايز تلعب للزمالك
وحازم سأله

علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام 71367754al9

حمـــــــــــــــل من هنـــــــــــا

من برنامج " هــنــــا القاهــــره " للأهلاوى المتعصب علاء صادق

الأخ بيعلق على لقاء القمه الأخير ويقول الحكام كانت بتجامل الزمالك جدااااا وظلمت الأهلى جداااااا

وكانت متحيزه للزمالك جداااا والأهلى ليه ضربه جزاء واضحه زى الشمس .. !!

علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام 71367754al9

حمــــــــــــــل من هنـــــــــا

" من برنامج الأهلى فى الصحافه "

شاهد الأهلاوى محمد الليثى وهو بيدافع عن أبو تريكه والبجح بيقول
" هو أبو تريكه عمل إيه للجماهير

ده مش حاجه خارجه وبعدين ما جماهير الزمالك هى اللى بدأت بالشتيمه .. !!

علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام 45625043yf0

حمــــــــــــــل من هنــــــــــــــــا
http://www.rawsh.ahlamontada.com
EL.LORD
EL.LORD

ذكر
مزاجك انهاردة : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Pi-ca-40
المهنـــــــــــــــــــه : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Counse10
كيف سمعت عنا : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام 16051611

علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاء صادق الزمالك أتعادل بالحكام + *** هانى سعيد أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام   علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام I_icon_minitime22/9/2008, 11:14 pm

الله ينور يا كبير
https://rawsh.ahlamontada.com
Mr.GooDMaN
Mr.GooDMaN

ذكر
هـــــــــــــوايتــــــــي : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Chess111
مزاجك انهاردة : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Pi-ca-40
المهنـــــــــــــــــــه : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام Progra10
كيف سمعت عنا : علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام 16051611

مُساهمةموضوع: رد: علاء صادق الزمالك أتعادل بالحكام + *** هانى سعيد أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام   علاء صادق     الزمالك أتعادل بالحكام   + *** هانى سعيد    أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام I_icon_minitime24/9/2008, 11:17 am

تسلم يا معلم ع الشغل الجامد ده

علاء صادق الزمالك أتعادل بالحكام + *** هانى سعيد أنا مهربتش من القمه +*** حلقة لحازم امام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-