هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الزملكاوي
انا الكبير هنـــــــــــــا
الزملكاوي

ذكر
هـــــــــــــوايتــــــــي : عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Painti10
المهنـــــــــــــــــــه : عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Electr10

عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Empty
مُساهمةموضوع: عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها   عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها I_icon_minitime16/9/2008, 8:18 pm

عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها 29230776ud0

إنــفــراد تااااااااام

الموقع الوحيد الثانى فى العالم اللى سجل الفقره ده .. تعليق عــمــــرو أديب على مبـاراه القمــه 2 - 2

الماتش كان فى نهايته وعمرو بيعلق عليه فمحدش سجله غير العبد لله .. عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Zf1

عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها 39982747cc9عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها 85790896cq7

عمرو حقيقى قلبها مسخره ..

" الزمالك مش مصروف له يكسب - زمان كان عندى شعر .. أنا خلااااص جيتوا الواوا و
محتاج حد يبوس الواوا - هما ليه الأهلاويه مش كرما .. !! ده إحنا الهلال مــع الصليب

و مداخلات تموت من الضحك وواحده كانت عايزاه يقلب أهلاوى .. 23 دقيقه كوميديا بدون إنقطاع
.

التعليق كامل فيديو

حمل من هنــــــــا

تعليق عمرو أديب كامل صوت فقط

حمل من هنــــــا

ولكم تحيااااااااااااااااااتى

( الزملكاوى )
http://www.rawsh.ahlamontada.com
محمد حسن
كبرت شويه أهوو
كبرت شويه أهوو
محمد حسن

ذكر
هـــــــــــــوايتــــــــي : عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Painti10

عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Empty
مُساهمةموضوع: رد: عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها   عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها I_icon_minitime16/9/2008, 8:31 pm

هههههههههههههههههههه

أنا بحس ان الراجل دة أهلاوي من جوة

شكر يا أحمد وجاري التحميل
الزملكاوي
الزملكاوي

ذكر
المهنـــــــــــــــــــه : عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها Electr10

مُساهمةموضوع: رد: عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها   عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها I_icon_minitime19/9/2008, 7:44 am

محمد حسن كتب:
هههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه
ماشى يا ابو على

نورت التوبيك يا باشا

الزملكاوي
الزملكاوي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها   عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها I_icon_minitime19/9/2008, 7:45 am

محمد حسن كتب:
هههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه
ماشى يا ابو على

نورت التوبيك يا باشا

عمرو أديب و القمه " الزمالك مش مصروف له يكسب و جيتو الواوا بوس الواوا " مسخره هاهاها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-